Na przestrzeni 20 lat wielokrotnie ulepszaliśmy nasze produkty wprowadzając innowacje na rynek polski. Przy tworzeniu każdej linii, naszym priorytetem jest jakość - co przekłada się na komfort i zdrowie naszych klientów.
— 1996 —
Powstanie Kati
- utworzenie firmy Kati i rozpoczecie produkcji własnej linii produktów przeznaczonych na rynek niemiecki
- nieprzerwana produkcja i sprzedaż produktów na rynku niemieckim od 1996 roku aż do chwili obecnej
— 1999 —
Linia medyczna
- wdrożenie pierwszych produktów z linii medycznej Veera
— 2001 —
Poszerzanie oferty
- wprowadzenie produktów dla mężczyzn Veera for Men oraz Veera Travel
- jako pierwsi wprowadzamy produkty dla kobiet w ciąży z regulacją wokół brzucha
— 2003 —
Linia Varisan
- dodanie do swojej oferty linii produktów medycznych Varisan – cenionego włoskiego producenta Cizeta Medicali S.p.A.
— 2005 —
Sklep internetowy
- wejście w sprzedaż internetową
- otwarcie sklepu firmowego Pomaranczka.pl
— 2005 —
Innowacyjne rozwiązania
- Veera Silver – dodanie do swojej oferty unikalnej linii produktów, zawierających włókna srebra, miedzi i węgla
- udoskonalanie marki Veera poprzez dodanie większego wyboru kolorystycznego produktów oraz zmianę wizualną opakowań
— 2012 —
Linia Veera Forte
- stworzenie linii Veera Forte – wyrobów kompresyjnych II klasy ucisku
— 2013 —
Intensywny rozwój marki
- Compression Zone – wprowadzenie kolekcji przeznaczonej dla sportowców
- rozpoczęcie pracy nad własną marką V-sport by Veera
- Veera Premium – wprowadzenie do naszej oferty najwyższej jakości wyrobów kompresyjnych z dodatkiem mikrofibry
- Konsumencki Lider Jakości 2013 – otrzymanie nagrody po raz pierwszy
— 2014 —
Pionierzy w swojej branży
- Laur Konsumenta 2014 – nagroda przyznawana przez samych klientów
- wprowadzenie innowacyjnych podkolanówek i pończoch z otwartymi palcami z przeznaczeniem do użytkowania w czasie lata
- wprowadzenie linii produktów Varisan do leczenia obrzęków na listę refundacji NFZ
- pończochy unisex - nowość w naszej ofercie, przeznaczona również dla mężczyzn
— 2015 —
Kolejne ulepszenia i sukcesy
- wprowadzenie do prdukcji technologi Silver+ zawierających jony srebra
- otrzymanie po raz kolejny nagrody Konsumencki Lider Jakości
- wprowadzenie linii podkolanówek na lato Veera Soft plecionych w technologi micro plastra miodu
- zmiana wyglądu naszych opakowań
— 2016 —
Najnowsze osiągnięcia
- Veera Beauty – nowa linia w ofercie klasycznych uciskowych produktów
- Grand Prix Konsumenckiego Lidera Jakości - kolejne wyróżnienie
- Rynkowy Lider Innowacji - nominacja do nagrody